7 om mig

Jag har inte några problem med att vara ensam. Vissa dagar vill jag bara vara för mig själv och jag trivs med det.
 
♛ Jag tycker inte om alkohol och förstår inte grejen med det. Du betalar för att må skit dagen efter? Visst, ibland någon gång kan det vara kul att gå ut på krogen med vännerna och ta en drink eller två. Men endast någon enstaka gång blir jag riktigt full men det händer inte ofta.
 
Jag är jätte mörkrädd.
 
♛ Jag är rädd för traktorer, lastbilar och andra stora fordon.
 
Jag bryr mig för mycket, om allt.
 
♛ Jag är en riktig gottegris och klarar mig inte utan godis längre sträckor, tyvärr, även fast jag har försökt.
 
Jag älskar att resa och upptäcka världen.
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0